Un comentariu

  1. iosif
    18 martie 2022 @ 19:32

    Argumentele din articol sunt foarte pertinente și ilustrează exemplar diferența de abordare a științei creaționiste în raport cu pseudo-știința evoluționistă !

    Cred în continuare că grupul d-voastră, împreună cu alte grupuri de inițiativă în domeniu, trebuie cât mai repede să se implice în inițiativa de a solicita imperativ ministerului învățământului introducerea în programele școlare, la toate nivelurile (chiar și în paralel cu manualele existente) a unor lecții cu alternativa creaționistă – la Filosofie / Biologie / Geografie, etc. Organizate ca un modul de câteva săptămâni, aceste lecții pot fi predate în momente diferite pe parcursul anului școlar, astfel că profesorii dedicați, specialiști, să poată trece de la o școală/localitate la alta de-a lungul întregului an.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *